Kepada penduduk / pemilik rumah RPKI
Setelah menerima beberapa aduan tentang kebocoran air pada paip meter air, pihak pengurusan telah meminta kontraktor paip memeriksa dan mengatasi masalah tersebut. Selepas pemeriksaan dibuat, didapati terdapat kerosakan pada paip meter air yang dibekalkan oleh SYABAS dan pihak kontraktor telah membawa masalah ini kepada pihak SYABAS.
Sehubungan itu, diminta penduduk / pemilik rumah yang mempunyai nama dalam akaun SYABAS untuk membuat aduan terus kepada pihak SYABAS berkenaan masalah tersebut.
Sekian, harap maklum.
Setelah menerima beberapa aduan tentang kebocoran air pada paip meter air, pihak pengurusan telah meminta kontraktor paip memeriksa dan mengatasi masalah tersebut. Selepas pemeriksaan dibuat, didapati terdapat kerosakan pada paip meter air yang dibekalkan oleh SYABAS dan pihak kontraktor telah membawa masalah ini kepada pihak SYABAS.
Sehubungan itu, diminta penduduk / pemilik rumah yang mempunyai nama dalam akaun SYABAS untuk membuat aduan terus kepada pihak SYABAS berkenaan masalah tersebut.
Sekian, harap maklum.
No comments:
Post a Comment