Blog ini merupakan blog rasmi Badan Pengurusan Bersama (JMB) Rumah Pangsa Kajang Impian sebagai penyampai maklumat kepada penduduk Rumah Pangsa Kajang Impian berkenaan berita terkini dan aktiviti-aktiviti yang telah, sedang dan akan dijalankan

Wednesday, January 6, 2010

Sumbangan Bagi Mengaktifkan Surau RPKI


Penduduk / Penyewa,
RUMAH PANGSA KAJANG IMPIAN
Jln Kajang Impian 2/7, Tmn Kajang Impian,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan

Tuan / Puan,

SUMBANGAN BAGI MENGAKTIFKAN SURAU RUMAH PANGSA KAJANG IMPIAN

Dengan hormatnya, perkara di atas adalah dirujuk.

2. Dimaklumkan bahawa pihak pengurusan JMB bercadang untuk menjadikan sebahagian dari Dewan Serbaguna sebagai surau bagi kegunaan penduduk / penyewa Rumah Pangsa Kajang Impian yang beragama Islam untuk menunaikan solat fardhu berjemaah dan menjalankan aktiviti keagamaan.

3. Sehubungan itu, pihak JMB memerlukan sumbangan dari setiap penduduk / penyewa Rumah Pangsa Kajang Impian dengan kadar minima RM10.00 sebuah rumah untuk membeli peralatan dan keperluan seperti berikut:

3.1 Sejadah;
3.2 Al-Quran dan Surah Yaasin;
3.3 Karpet / Tikar Getah;
3.4 Sound System;
3.5 Lampu dan Kipas;
3.6 Tirai;
3.7 lain-lain.

4. Kepada mereka yang ingin memberi sumbangan sama ada berbentuk barangan atau wang bolehlah berhubung dengan Biro Agama, Kaunseling & Kebajikan iaitu Ustaz Khairul Hafiz bin Solihin (c-3-2A) no. h/p 013-350 4781 atau Encik Mohd Ridzwan bin Misran (c-5-22) no. h/p 019-697 9898 sebelum atau pada 8 Januari 2009 (Jumaat). Pihak AJK JMB akan mengadakan kutipan dari rumah ke rumah selepas tarikh akhir sumbangan tersebut bagi memudahkan urusan.

Sumbangan dan keperhatinan daripada pihak tuan / puan amatlah diharapkan.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
JMB RUMAH PANGSA KAJANG IMPIAN


(USTAZ MOHD FAISAL BIN ABDUL SHAKOR)
Pengerusi JMB

4 Januari 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails