Blog ini merupakan blog rasmi Badan Pengurusan Bersama (JMB) Rumah Pangsa Kajang Impian sebagai penyampai maklumat kepada penduduk Rumah Pangsa Kajang Impian berkenaan berita terkini dan aktiviti-aktiviti yang telah, sedang dan akan dijalankan

Monday, July 19, 2010

Wak Lan Dalam Ingatan


Pada 1 Julai 2010, seorang penduduk RPKI iaitu Encik Roslan bin Jamhari atau lebih dikenali sebagai Wak Lan telah berpindah ke Pulau Pinang kerana bertukar cawangan tempat kerja. Beliau yang dulunya berkhidmat sebagai Pemandu kontrak di ibu pejabat Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM), Bandar Baru Bangi telah mendapat tawaran sebagai Pemandu bertaraf tetap di LLM cawangan Pulau Pinang.

Encik Roslan bin Jamhari merupakan seorang penduduk yang ceria dan aktif di dalam setiap aktiviti yang dianjurkan oleh Badan Pengurusan Bersama (JMB) RPKI. Beliau telah dilantik sebagai Imam 3 merangkap AJK Surau An-Najah, RPKI.

Pihak JMB Rumah Pangsa Kajang Impian ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada beliau. Berikut adalah gambar-gambar beliau sepanjang beliau tinggal di RPKI ini.






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails